پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6117
-
الف
+

آشنایی با توفیق اجباری «بزنگاه»

سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران این روزها از شبکه آی‌فیلم درحال پخش است.

سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران این روزها از شبکه آی‌فیلم درحال پخش است.

به گزارش آی‌فیلم، به بهانه پخش سریال  «بزنگاه» مروری بر کارنامه هنری غلامرضا نیکخواه، بازیگر نقش "توفیق اجباری" داشته‌ایم:

غلامرضا نیکخواه زاده ۱ فروردین ۱۳۲۷، در بوشهر است. او بازیگر سینما و تلویزیون، دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را سال ۱۳۴۵ با ایفای نقشی در تئاتر و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقش کوتاه در شبکه۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

غلامرضا نیکخواه در سال ۱۳۸۷ با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم غلامرضا نیکخواه در این سال، بازیگری در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران و سریال «مرد هزار چهره» به کارگردانی مهران مدیری  محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بیوگرافی غلامرضا نیکخواه آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. غلامرضا نیکخواه را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که بیشتر آثار وی تلویزیونی است، وی تاکنون در تلویزیون در سریال های راه و بیراه، قرعه، پنچری، آقا و خانم سنگی، در حاشیه، عطسه، شوخی کردم، روزهای بد به در، ویلای من، راه در رو، نقطه سر خط، مرد دوهزارچهره،بزنگاه، مرد هزارچهره، زیر آسمان شهر و پرواز ۵۷ نقش آفرینی کرده است.

غلامرضا نیکخواه در سریال «بزنگاه» نقش جالب توجهی دارد. او معتاد است و تلاش می‌کند ظاهر خود را حفظ کند. به علاوه او فردی منفعت طلب است.

سریال «بزنگاه» هر شب ساعت ۲۱ پخش و در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد بازپخش می‌شود.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر